Ядки

Ядки

Ядките са изключително полезни за организма ни, тъй като са богати на витамини и минерали. Проучвания доказват, че хората, които консумират редовно ядки, живеят по-дълго.

Добре е ежедневно като бърза закуска, допълнение към прясната салата, дресинг или десерт да се консумират по около 30 грама ядки с цел намаляване на риска от хронични заболявания.

Ореховите ядки – богати източници на мазнини, витамини и танин. Включването на тази ядка в менюто спомага за понижаване на кръвното налягане , при силен стрес, както и подобрява качеството на съня ни.

Бадемите – редовната им консумация регулира нивото на холестерол, фосфорът в тях влияе върху здравината на костите и зъбите, имат противовъзпалително действие и регулират кръвното налягане.

Кашуто има нисък гликемичен индекс, което го превръща в полезен източник на бавни въглехидрати. То има благоприятен ефект за сърдечната дейност, съдържанието му на мед действа като антиоксидант.

Имате ли си любими ядки? Споделете в коментарите.

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

- Shopping List
x

Lost Password